
PROCEDURA REKLAMACYJNA implantów IS II Active

WARUNKI PRZYJĘCIA REKLAMACJI
REKLAMACJA zostanie przyjęta do rozpatrzenia tylko w przypadku:
- Szczegółowo wypełnionego aktualnego FORMULARZA REKLAMACYJNEGO przez lekarza, w każdym polu.
- Dostarczenie zdjęć OPG i RVG po implantacji oraz po usunięciu niezintegrowanego implantu.
- Dostarczenie wysterylizowanego reklamowanego implantu.

ZŁOŻENIE REKLAMACJI
- Lekarz wysyła REKLAMACJĘ na własny koszt.
Adres wysyłki REKLAMACJI:
Profident,
ul. Legnicka 2
25-328 Kielce.
- Przesyłka z odsyłanym implantem powinna być zabezpieczona przed ew. zniszczeniem w transporcie. Zwracany implant przed wysyłką MUSI być wysterylizowany i zapakowany w sterylne opakowanie, tak aby spełnione zostały wymogi dotyczące transportu materiałów stanowiących zagrożenie dla organizmów żywych.

ROZPATRZENIE REKLAMACJI (trwa do 30 dni ).
- W przypadku REKLAMACJI ROZPATRZONEJ POZYTYWNIE firma NeoBiotech wymieni implant, na pełnowartościowy w tym samym rozmiarze co implant reklamowany.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń wywołanych urazem, wypadkiem lub inną szkodą spowodowaną przez pacjenta bądź stronę trzecią,
- przypadków upuszczenia implantu na podłogę.
- przypadków nie właściwego dobór rozmiaru implantu do panujących warunków kostnych
Proszę pamiętać, że implanty i komponenty protetyczne muszą być stosowane zgodnie protokołem rekomendowanym przez producenta – firmę Neobiotech. Elementy, które nie były używane zgodnie z protokołem chirurgicznym lub protetycznym, nie będą podlegały wymieniane.
Aktualne procedury w implantologii wymagają od lekarza wykonania przed zabiegiem CT. Diagnostyka i planowanie implantacji na podstawie tomografii mają kluczowe znaczenie dla powodzenia zabiegu i stanowią integralną część danych diagnostycznych.