PROCEDURA REKLAMACYJNA implantów IS II Active i IS III Active
1. KROK WARUNKI PRZYJĘCIA REKLAMACJI
REKLAMACJA zostanie przyjęta do rozpatrzenia tylko w przypadku:
2. KROK ZŁOŻENIE REKLAMACJI
1. Lekarz wysyła REKLAMACJĘ na własny koszt. Adres wysyłki REKLAMACJI:
PROFIDENT
ul. Legnicka 2, 25-328 Kielce
2. Przesyłka z odsyłanym implantem powinna być zabezpieczona przed ew. zniszczeniem w transporcie. Zwracany
implant przed wysyłką MUSI być wysterylizowany i zapakowany w sterylne opakowanie, tak aby spełnione zostały
wymogi dotyczące transportu materiałów stanowiących zagrożenie dla organizmów żywych.
3. KROK ROZPATRZENIE REKLAMACJI (trwa do 30 dni )
Aktualne procedury w implantologii wymagają od lekarza wykonania przed zabiegiem CT. Diagnostyka i planowanie implantacji na podstawie tomografii mają kluczowe znaczenie dla powodzenia zabiegu i stanowią integralną część danych diagnostycznych.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie